top of page
  • itaysm89

ספרים מעניינים שאפשר לקרוא בחורף

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020

  1. הארי פוטר,


סדרת הספרים הזאת מסתורית ומותחת את כל קוראיה. אפשר לקרוא אותה כמה פעמים ועדיין היא נשארת מעניינת (באנגלית או בעברית)! תקציר הספר הראשון: הארי איבד את ההורים שלו בגיל שנה, הוא גר אצל דודו ודודתו האכזריים וכמובן בן דודו החזיר. ביום הולדתו ה11 מבקר אותו ענק שאומר לו: הארי אתה קוסם. ואת השאר אתן או אתם תגלו.

  1. זלמן,

הקומיקס החמוד הזה לא יפסיק לעניין אתכן או אתכם. תקציר הספר: בבית הספר שז"ר יש עיתון, קוראים לו זלמן, הספר מדבר על הרעיונות לעיתון ועל הילדים והילדות שמתפעלים ומתפעלות אותו. את השאר אתם או אתן תגלו.

  1. נרניה,

הספר המותח הזה לעולם לא יהיה משעמם. תקציר הספר, שני הבנים פיטר ואדמונד ושתי הבנות סוזן ולוסי (הארבעה הם והן אחים ואחיות) שנשאבים לתוך עולם קסום, ואת השאר אתן או אתם תגלו

  1. פרסי ג'קסון,

סדרת הספרים המותחת לעולם לא נמאסת. תקציר הספר הראשון: פרסי שונה מכולם, הוא מסוגל לצלול עמוק ולהרבה זמן בים, ועדיין לשרוד, הוא גם מתחזק כשהוא קרוב למים.

אנבת' חכמה, היא מסוגלת לקרוא ביוונית ובאנגלית ולתכנן אתרים, היא בת אתנה.

גרובר הוא סאטיר, הוא גם שומר על פרסי, אבל אז דברים מתחילים להשתבש.

תקראו ותגלו.. (הספרים מכילים כמה מילים ביוונית עתיקה אבל יש תרגום)

5. גיבורי האולימפוס,

תקציר הספר הראשון:ג'ייסון מבולבל, הוא התעורר באוטובוס של בית הספר:"קיום בטבע" ליד נערה שטוענת שהוא החבר שלה.

פייפר מבולבלת, היא מגלה שכל הזכרונות שלה מהחבר שלה ג'ייסון, לא אמיתיים ושהיא בת אפרודיטה.

ליאו מפוחד, הוא מסוגל לשלוט באש וככה הוא גם שרף את מחסן הבית שלו ובטעות הרג את אימו, והכל באשמתן של גאיה, הרה או טיה קאלידה (דודה קאלידה).תקראו ותגלו.

6. גורלו של אפולו תקציר הספר הראשון: אפולו מבולבל, אחרי שפישל בקרב עם גאיה ואביו זאוס הפיל אותו מהאולימפוס וסוף כל סוף אחרי נפילה ארוכה של חודשיים הוא נחת בפח הזבל בסמטה הגרועה ביותר במנהטן.

מג מפוחדת, אבא שלה נרצח מול עייניה והיא אומצה על ידי מי שרצח אותו ועכשיו היא צריכה לבגוד באפולו מי שמתגלה כחבר הטוב ביותר שלה. אתן או אתם תגלו כשתקראו.

7. כאב בטן תקציר: ריינה מתעוררת לילה אחד עם כאב בטן נוראי. אבל זה לא וירוס, היא מתחילה להרגיש יותר טוב ומציגה עבודה מול הכיתה אבל אז היא שוב מקבלת את כאב הבטן הזה. תקראו ותגלו.

8. אלה המכושפת תקציר: (הסיפור מסופר מנקודת המבט של אלה) בהיותה תינוקת קיבלה אלה את מתנת הצייתנות מפיה בשם לוסינדה, אלה נאלצת לציית לכולם לאביה האנוכי והעשיר, למורות בבית הספר ולאמה החורגת ולאחיותיה החורגות. אלה פוגשת את מקסי, נסיך ויורש העצר של המלך של ממלכת קיררה (מקום המגורים של אלה) תקראו ותגלו.

9.

קלע הכשף תקציר: קלן הוא מג, הוא ניגש לדו קרב הראשון שלו וכמעט מת, למזלו מישהי בשם פריוס פרפקס מצילה אותו וגם מתיידדת איתו, הוא מתיידד עם נקק או בשמו האמיתי רייקס החתול-סנאי, הוא (קלן) מתגלה כחולה ב"צל האפל" (מחלה שבה שד משתלט עלייך לאט לאט) כשהסתבר שסבתא שלו קעקעה עליו כשהיה קטן.(בעם של קלן צריך לקעקע את הקסם לגוף, זה לא כואב רק קצת מסוכן) תקראו ותגלו את ההמשך!(סדרת הספרים לא לבעלי לב חלש, פחדנים, הורים דאגניים וילדים מתחת לגיל 10)


תהנו בזמן הקריאה! ^-^

66 צפיות4 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קיי-פופ

היי! היום נדבר על קיי-פופ, הז'אנר האהוב עלי. מה זה קיי-פופ? קיי-פופ הוא פופ קוריאני (K-POP=korean pop) הקיי-פופ נולד בקוריאה הדרומית, למי שלא מכיר, יש שני חלקים של קוריאה, הצפונית והדרומית. מה זה פופ?

bottom of page