top of page
  • תמונת הסופר/תlizislempeldor

Blocks - מחסומים!

עודכן: 19 ביוני 2021

מכירות את ההרגשה שאתן רוצות לכתוב סיפור אבל אין לכן רעיונות?



מכירות את ההרגשה שאתן רוצות לצייר ציור אבל אין לכן רעיונות?



מכירות את ההרגשה שאתן רוצות לקרוא ספר אבל לא מצליחות להתרכז (ולא בגלל הרעש)?

לזה קוראים מחסומים!

מחסומי קריאה,

מחסומי כתיבה,

מחסומי ציור,

עכשיו אתן בטח אומרות: "ליזי, את לא פתחת פוסט בשביל לומר לנו איך זה נקרא וגם יש אנשים שכבר יודעים!"

אז אתן צודקות! לא פתחתי פוסט בשביל לומר לכם מה זה מחסומי כתיבה! אני פתחתי אותו בשביל...

לספר לכן איך להיפתר/ לעבור את המחסום!


אז... כן, די קשה לעבור מחסום אבל זה לא:



ואני כאן בשביל לעזור, חפרתי יותר מדי! בואו נתחיל:



  1. מחסומי כתיבה:

יש כמה שיטות להיפתר ממחסום כתיבה אני יעבור איתכם אחד אחד (אבל לא את כל השיטות שיש כי יש המון (אם אתן רוצות עוד תכתבו לי בתגובות!)):

  1. להתקלח! כן, כן, להתקלח. זה עוזר לפקס את המוח ולשטוף את הגוף.

  2. לצייר (אם יש לכן מחסום ציור אני ידבר על זה עוד מעט).

  3. לקרוא (אם יש לכן מחסום כתיבה אני ידבר על זה עוד מעט).

  4. 'לנתח' סיפור (אם אתן מבינות מה זה אומר) נ.ב - אני מעבירה שיעור בבית ספר אז אם אתן מהבית ספר תצטרפו לשיעור!

  5. לראות סדרה/ סרט.

  6. לדבר עם חברים.

  7. לכתוב מילים על דף.

  8. לדפדף בתמונות ישנות.

  9. לשחות.

  10. לרכב על אופניים/ סקייטבורד/ רולר בליידס...

  11. ללכת להליכה (אם יש לכם כלב קחו אותו!).


2. מחסומי ציור:

  1. להתקלח (הסברתי כבר...)

  2. לקרוא.

  3. לכתוב.

  4. להסתכל מהחלון.

  5. לצייר את החלון ואת מחוצו.

  6. לכתוב מילים על דף.

  7. לדפדף בתמונות ישנות.

  8. לשחות.

  9. לרכב על אופניים/ סקייטבורד/ רולר בליידס...

  10. ללכת להליכה (אם יש לכם כלב קחו אותו!).

  11. לראות סרט/ סדרה מצוירת.

  12. לדבר עם חברים.

ובשום פנים ואופן לא לראות ציורים של אנשים אחרים (זה מוריד בטחון עצמי, חשק וגורם להתמכר למסך)!!!


3. מחסומי קריאה:

1. הרבה פעמים מחסומי קריאה נובעים מזה שלא יודעים איזה ספר לקרוא, אז אתן יכולות להסתכל על העמוד המלצות ספרים שלי.

ואז בשביל לדעת אם זה הסגנון כתיבה המתאים לכם תבדקו באתר עברית ( e-vrit), אפשר להוריד בגוגל פליי או שתבקרו את האתר שלהם (באייפון אני לא בדקתי אבל אם יש לכם אייפון תבדקו ותכתבו בתגובות אם יש או אין)

2. לפעמים גם אין אווירה אז תבדקו את הפוסט שעשיתי על אווירה לקריאה,

3. לפעמים פשוט אין כוח אז:

1.להתקלח (הסברתי כבר...)

2. לכתוב.

3. להסתכל מהחלון.

4. לצייר את החלון ואת מחוצו.

5. לכתוב מילים על דף.

6. לדפדף בתמונות ישנות.

7. לשחות.

8. לרכב על אופניים/ סקייטבורד/ רולר בליידס...

9. ללכת להליכה (אם יש לכם כלב קחו אותו!).

10. לראות סרט/ סדרה מצוירת.

11. לדבר עם חברים.

12. לנתח' סיפור (אם אתן מבינות מה זה אומר) נ.ב - אני מעבירה שיעור בבית ספר אז אם אתן מהבית ספר תצטרפו לשיעור!

13. לצייר (אם יש לכן מחסום ציור אני ידבר על זה עוד מעט).


זה הכל (:


מקווה שנהנתן/נהנתם ליזי (:- נורמלי זה משעמם/לא מפחדת מהגלים הגבוהים

48 צפיות4 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page