top of page
  • mayamudrk

מי אני?

עודכן: 16 ביוני 2021

אני מאיה מודריק ואני בת 9 וחצי אני מאוד אוהבת ציור ואומנות. אני הולכת ללמד אתכם טכניקות שונות של ציור וגם כל מיני יצירות.





טכניקות לציור

היום אני הולכת ללמד אתכם לצייר ים

  1. לוקחים קנבס עם אין לכם קנבס אז אפשר לקחת דף טיוטה או בריסטול. ולוקחים גם מכחולים. וצבעי אקוורל וגם עיפרון.

  2. לוקחים את הקנבס ומציירים בחצי של הדף קו עם עיפרון. לא נורא עם יוצא לך עקום כי אחר כך לא יראו את זה אבל רצוי שתציירו את הקו חלש. כל החלק התחתון בנוי מטפיחות צבע בגוונים וצבעים שונים שמתמזגים אחד בתוך בשני, לא לדאוג אני מסבירה איך עושים צעד אחר צעד. לוקחים ספוג וטובלים אותו בצבע צהוב (אם אין לכם ספוג אפשר להשתמש במכחול), איתו תצבעו עם טפיחות את החלק התחתון של הציור (של החול). לאחריו להוסיף טפיחות של צהוב בהיר, צהוב יותר כהה, כתום בהיר, כתום קצת יותר כהה וקצת חומים. כך עד שהחלק התחתון (של החול) מלא. תראו שכל החלק הזה נראה חלק וממוזג ושלא השארתם חורים בין הצבעים.

  3. עכשיו נצבע את החלק העליון, הוא המים. תיקחו כחולים, ירוק-כחול, תכלת ותיצבעו פסים בכל הצבעים האלו ותמזגו בינהם. שגמרתם אתם קצת עוברים על הצהוב עם כאלה גלים כדי שיווצר לכם קו חוף, כמו בים שהגלים עולים על החוף בצורה גלית.

  4. אחרי שסיימתם יש לכם חלק של החול וחלק של הים, לוקחים צבע לבן ובקצוות של הגלים צובעים בפסים דקים. גם באמצע הים ובצדדים אתם יכולים לצבוע עם לבן קצת.

  5. עכשיו אנחנו נוסיף כפכפים, לוקחים דף נייר, לוקחים כפכפים של אח או אחות קטנים ומעתיקים את צורת הכפכף על הדף ואחר כך גוזרים מסביב לקפקפים ושסיימתם אתם לוקחים את הקפקפים ומציירים אותם על הציור ואז אתם צובעים אותו איך שבה לכם אחר כך אתם מחכים שהכפכפים יתייבשו. אתם מציירים על הכפכפים למטה ציור מה שבה לכם ואז אתם מציירים בשחור את הרצועות ואם בא לכם למלא איפה שהרצועות מתחילות אתם יכולים לצייר פרח ואם יש לכם מדבקה של פרח או כל דבר שאתם רוצים אתם יכולים להדביק, וזהו סיימתם.

כל הכבוד, שלחו לי את היצירות שלכם





104 צפיות3 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page