top of page
  • תמונת הסופר/תariel2020shwa

משחקים לנינטנדו top 10

11 = מה הגולף/?what the golf. מה הגולף זה משחק מוזר ומצחיק יש בו רפרנסים לסופר חם/soper hot ובדיחות אני לא סימתי את המשחק אבל הוא די מגניב

10 = יוטיוב/YouTube יוטיוב הוא לא משחק אז ברשימה יש 11 אפליקציאות כולל 10 משחקים מייטופיאה. מיינקרפט. אמונג אס. פורטניט. סבנאוטיקה.+סבנאוטיקה מיטחט לאפס. משחק אווז ללא שם. סופר מריאו אודיסי. סופר מריאו 3d אולם+באוזר פיורי

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אוף

אני לא אולח לשנות/ליצור פוסטים לשבוע שבועאים

קיי-פופ

היי! היום נדבר על קיי-פופ, הז'אנר האהוב עלי. מה זה קיי-פופ? קיי-פופ הוא פופ קוריאני (K-POP=korean pop) הקיי-פופ נולד בקוריאה הדרומית, למי שלא מכיר, יש שני חלקים של קוריאה, הצפונית והדרומית. מה זה פופ?

פוסט סיום השנה

אז מה היה לי השנה? עליתי ל "ד" עליתי לחטיבה היסודית היה סגר שלישי היה טילים חגגתי יום הולדת הכרתי חברות חדשות אני עכשיו עובדת על ההצגה שלי בחוג שלי של בימת הנוער אני רבתי[עדיין] המון אם אחותי הלכתי לח

bottom of page