top of page
  • gili.kaftan

סוגי טיולים עם המשפחה

עודכן: 17 ביוני 2021


היי אני גילי קפטן ולאבא שלי קוראים ערן ולאמא שלי קוראים מיה ולאח שלי קוראים אורי

ויש לי כלבה ואני עומדת לספר לכם אל הטיולים שלנו


קצת תמונות על טיולים עם המשפחה 👇


זה גב (מי גשם במידבר) ובתוכו הכלבה שלי. מעליו יש עוד גב שהדרך אליו תלולה


(gev) ככה אומרים



וזה עוד גב שהמים בו קפואים





כאן אנחנו במדבר במצדה



(מצדה זה מקום במידבר)


אנחנו אוהבים לטייל בים בקיץ





כאן טיילנו ליד ירושלים





כאן אנחנו באותו טיול בירושלים




ועכשיו סיפור על טיול ששתי התמונות שלמעלה בטיול 👆 הזה


פעם אני והמשפחה שלי יצאנו לטיול עם חברים ליד ירושלים והיה מאד מעונן חנינו וירדנו מהג'יפ (הג'יפ שלנו ישן מאד) ואז פגשנו את החברים שלנו והתחלנו לטייל...

והיה טיפטוף קל והאבנים היו מחליקות

והמשכנו לטיול...

והתחיל גשם חזק והסתתרנו מתחת עץ ואכלנו ואז הגשם הפסיק והמשכנו לטיול...

והגענו למקום שיש בו תל ובאר מים וחשבנו שעומד לרדת גשם ההורים התלבטו אם ללכת לאוטו ולהסתכן בלהרטב או ללכת להסתתר במערה עתיקה שאבא מצא בעמוד ענן (עמוד ענן זה אפליקציה)

ובסוף הם בחרו במערה

ובסוף ביכלל לא ירד גשם



המלצה לטיול ליד ירושלים

בכל פוסט אני אשים תמונה שאני אוהבת 🧡💛💚💙💜

253 צפיות7 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page