top of page
  • mayamudrk

פוסט הכרות

עודכן: 20 במרץ 2021

היי אני מאיה בפוסט הזה אני אספר עליי דברים ואז אני אעשה לכם חידון ואני יגיד לכם את התשובות בסיום

מי המשפחה שלי? המשפחה שלי ואני ביחד זה 5 נפשות. יש לי אחות בשם רומי שהיא יותר גדולה

מימני. יש לי גם אח בשם עמית שהוא קטן מימני ואני האמצעית. לאבא שלי קוראים תמיר ולאמא שלי

קוראים רוני.

למה קראו לי מאיה? קראו לי מאיה בגלל שיש כזה שיר על השם מאיה ואמא שלי מאוד מאוד אהבה אותו אז

ההורים שלי החליטו לקרוא לי מאיה

איזה תחביבים יש לי? יש לי כמה תחביבים:

  1. לצייר

  2. דרמה

  3. לשיר

  4. לרקוד

וניראה לי שזהו.

מה אני עושה בזמן הפנוי שלי? לפעמים אני מזמינה חברות לפעמים אני במיטה חושבת לי מחשבות

לפעמים אני במשך לפעמים אני משחקת עם עצמי ולפעמים אני עושה פוסטים

יש לי חיות מחמד? לא אין לי אבל פעם היה לי כלב אבל מסרנו אותו בגלל שהוא עשה ארבה בלגן אז אמא שלי

החליטה למסור אותו ועכשיו אני מאוד מאוד מתגעגעת אליו.

מה אני אוהבת? בקצרה אני אוהבת לרקוד ואת כל התחביבים שלי ומה שאני עושה בזמן הפנוי שלי

מה הצבע האהוב עליך? הצבע האהוב עליי הוא שחור

טוב אני חושבת שהגיע הזמן לחידון

  1. מה התחביבים שלי?

1.לשיר לרקוד דרמה לצייר

2. לנגן לרקוד לשיר

3. לצייר להביך את עצמי

4. לצחוק להביך את אמא שלי

והתשובה היא תופים תופים - הראשונה


2. מה הצבע האהוב עליי

  1. ירוק

  2. שחור

  3. לבן

  4. ורוד

והצבע האהוב עליי הוא תופים תופים - שחור


3. האם יש לי חיית מחמד?

  1. כן

  2. לא

והאם יש לי חיית מחמד תופים תופי- לא



44 צפיות2 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מי אני?

bottom of page